sobota, 21 września 2019

Uwaga na uszkodzoną walizkę! Podpowiadamy jak postępować?


Po wylądowaniu samolotu i odebraniu bagażu z karuzeli należy zrobić coś bardzo ważnego. Jest to oczywiście sprawdzenie czy na walizce nie powstały żadne uszkodzenia np. pęknięcia czy oderwane kółka?

Jeżeli nasza walizka ucierpiała podczas lotu należy podejść do punktu zgłaszania uszkodzeń bagażu - Lost & Found. Oprócz zniszczonej walizki należy mieć ze sobą kartę pokładową z przyklejonym kwitem bagażowym, który otrzymaliśmy przy nadawaniu walizki,  a także podać orientacyjną wartość samej walizki. 

Po opuszczeniu lotniska należy zrobić i wysłać zdjęcie uszkodzenia do firmy zajmującej się naszą sprawą. Ważne by zdjęcie było dobrej jakości by osoba oceniająca czy da się naprawić walizkę nie miała co do tego wątpliwości.
W ciągu kilku dni od naszego zgłoszenia powinien zadzwonić pracownik firmy zajmującej się reklamacjami na rzecz linii lotniczej, który powie nam czy walizka zostanie naprawiona czy wymieniona na nową? W sytuacji, gdy nasz model walizki byłby niedostępny firma zaproponuje nam podobną o podanej przez nas wcześniej wartości. Nowa walizka zostanie dostarczona kurierem do drzwi naszego domu. 

Podsumowując. Podczas każdej podróży należy sprawdzać stan zwróconego nam bagażu. A nawet małe pękniecie może być podstawą do ubiegania się o odszkodowanie w postaci nowej lub naprawionej walizki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Archiwum Postów