
Jeżeli nasza walizka ucierpiała podczas lotu należy podejść do punktu zgłaszania uszkodzeń bagażu - Lost & Found. Oprócz zniszczonej walizki należy mieć ze sobą kartę pokładową z przyklejonym kwitem bagażowym, który otrzymaliśmy przy nadawaniu walizki, a także podać orientacyjną wartość samej walizki.
Po opuszczeniu lotniska należy zrobić i wysłać zdjęcie uszkodzenia do firmy zajmującej się naszą sprawą. Ważne by zdjęcie było dobrej jakości by osoba oceniająca czy da się naprawić walizkę nie miała co do tego wątpliwości.
W ciągu kilku dni od naszego zgłoszenia powinien zadzwonić pracownik firmy zajmującej się reklamacjami na rzecz linii lotniczej, który powie nam czy walizka zostanie naprawiona czy wymieniona na nową? W sytuacji, gdy nasz model walizki byłby niedostępny firma zaproponuje nam podobną o podanej przez nas wcześniej wartości. Nowa walizka zostanie dostarczona kurierem do drzwi naszego domu.
Podsumowując. Podczas każdej podróży należy sprawdzać stan zwróconego nam bagażu. A nawet małe pękniecie może być podstawą do ubiegania się o odszkodowanie w postaci nowej lub naprawionej walizki!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz