niedziela, 26 lipca 2020

Linia zapłaci za kwarantannę swoich pasażerów

Emirates oferują pokrycie kosztów świadczeń medycznych i kwarantanny poniesionych w związku z zachorowaniem na COVID-19 bez żadnych dodatkowych opłat niezależnie od klasy rezerwacyjnej i kierunku podróży. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 października 2020 r. (pierwszy lot powinien odbyć się nie później niż 31 października 2020 r.) i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży. Dzięki temu pasażerowie skorzystają z dodatkowej ochrony, nawet jeśli po podróży liniami Emirates polecą dalej.

W przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży, u pasażerów linii Emirates, przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych do 150 000 euro i koszty związane z przebywaniem na kwarantannie w wysokości 100 euro dziennie przez 14 dni. 

https://www.youtube.com/watch?v=VBqp_396obE



Przed lotem nie trzeba się rejestrować ani wypełniać żadnych formularzy, nie trzeba także wykorzystywać oferowanej przez przewoźnika ochrony.

Aby uzyskać pomoc i skorzystać z ochrony w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży, wystarczy zadzwonić na specjalną infolinię. Numer infolinii i szczegółowe informacje na temat kosztów podlegających zwrotowi można znaleźć na stronie www.emirates.com/COVID19assistance.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Archiwum Postów