Już wkrótce (1 kwietnia 2019) zacznie w Polsce działać Rzecznik Praw Pasażerów lotniczych. Ustawa przewiduje, że rzecznik będzie prowadził postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów między pasażerem a przewoźnikiem – w zakresie roszczeń majątkowych wynikających z przepisów unijnych oraz między przewoźnikiem lotniczym, organizatorem turystyki albo sprzedawcą biletów. Zadaniem rzecznika będzie umożliwienie zbliżenia stanowisk stron postępowania w celu rozwiązania przez nie sporu i zawarcia porozumienia. Wobec wprowadzenia w prawie tej długo oczekiwanej przez nas zmiany, nasza organizacja zakańcza prowadzenie indywidualnych mediacji i postępowań rozwiązywania sporów pomiędzy pasażerami i liniami lotniczymi. Będziemy
natomiast monitorować pracę nowego rzecznika. Szczególnie sprawdzimy jak skutecznie
rozwiązuję spory pasażerów z przewoźnikami z powodu opóźnionych lotów?
Łączna liczba wyświetleń
Strony
Szukaj
Tu jesteśmy
niedziela, 27 stycznia 2019
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Popularne posty
-
Jednym z najczęściej podawanych powodów dużego opóźnienia lub odwołania rejsu jest wystąpienie niespodziewanej usterki technicznej. Tym s...
-
Do czego ma prawo pasażer, jeśli lot jest opóźniony? Co można zabrać na pokład, podróżując z małym dzieckiem? Jak zdążyć, gdy mamy przesia...
-
Obecne przepisy nie określają terminu udzielenia odpowiedzi na reklamację lotniczą. Dla pasażerów, który składają reklama...
-
Radzimy odlatującym na wakacje. Jeśli po wylądowaniu stwierdzisz, że zaginął Twój bagaż udaj się natychmiast do punktu "Lost & F...
-
Pierwszy tytuł "Linii Przyjaznej Pasażerom" w 2015 roku otrzymał przewoźnik, który prawa pasażerów lotniczych stara się egzekwow...
Archiwum Postów
Tagi
prawa pasażera
opóźniony rejs
informacja
odszkodowanie
odwołany rejs
prawa konsumenta
reklamacje
alternatywne metody rozwiązywania sporów (ADR)
opieka
nadzwyczajne okoliczności
regulacje
bilet
prawo do opieki
stowarzyszenie
bagaż
monitoring
petycja
Przyjazne Latanie
planowanie podróży
(ODR) online dispute resolution
jakość usług
odmowa wpuszczenia na pokład
punktualność
mediacje
prawo lotnicze
satysfakcja pasażera
zagubiony bagaż
Europejska Federacja Pasażerów
rezerwacja
zmiana planu podróży
LOT
Linia Przyjazna Pasażerom
Program EKO - Przyjazne Latanie
dzieci
ekologia
koncyliacja
linie lotnicze
media o nas
pomoc
prawo do bezpieczeństwa
produkty lotnicze
Deklaracja Europejskiego Pasażera
European Passenger Declaration
European Passengers’ Federation
Lufthansa
ULC
WE 1008/2008
WE261/2004
Wizz Air
intermodalność
kalkulator
karta pasażera
konferencja
ochrona lotnisk
opóźniony bagaż
orzeczenie Sądu Najwyższego z 7 lutego 2014 r
partnerzy
statut
strajk
wyrok Trybunału Europejskiego z 15 stycznia
ślad węglowy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz