wtorek, 4 sierpnia 2015

Chcesz odszkodowanie? Działaj w grupie!

Jeśli podczas podróży lotniczej doświadczasz kilkugodzinnego opóźnienia lotu (zdarzenie to jest najczęstszym powodem pasażerskiej reklamacji lotniczej w naszym monitoringu), jest bardzo prawdopodobne, że należy Ci się od linii odszkodowanie. Przepisy gwarantują wypłaty ryczałtowych kwot na poziomie 1000zł - 2500zł. Zatem warto się upomnieć. Jednak istotnym jest Twój sposób postępowania. Większość działań jest obciążonych długotrwałym i niepewnym wyniku procesem, co zawsze wiąże się z dodatkowymi kosztami. Na podstawie naszych obserwacji możemy z pełnym przekonaniem stwierdzić, że najskuteczniejszą metodą jest działanie grupowe. Dlatego zanim wystąpisz do linii o odszkodowanie, zbierz grupę pasażerów Twojego lotu (spisz na kartce telefony kontaktowe), a następnie złóżcie reklamacje. Na przykład można to zrobić w prosty sposób na platformie reklamacyjnej www.niceflight.pl, która łączy pasażerów z liniami lotniczymi. W sytuacji, gdy reklamacja nie zostanie uznana, doradzimy Ci, jak dalej postępować. Pamiętaj, że działając w grupie Twoje szanse na uznanie roszczenia przez linię lotniczą nie tylko diametralnie rosną, ale oszczędzisz czas i pieniądze w dochodzeniu swoich praw.
Już teraz nie czekaj i dołącz do naszego stowarzyszenia. Otrzymasz kartę członkowską i pokażesz linii lotniczej, że nie jesteś sam! Razem możemy więcej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz