NASI PARTNERZY

Staramy się w maksymalnie szerokim zakresie i szybki sposób dotrzeć z pomocą, tak aby jak najwięcej pasażerów podróżujących samolotem mogło otrzymać fachową poradę i wsparcie, gdziekolwiek się znajdują. Dlatego rozwijamy współpracę z organizacjami, które pomagają konsumentom w Polsce i Europie.




Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce (ECK) należy do ECC-Net, sieci centrów, które informują konsumentów o ich prawach w Unii Europejskiej, bezpłatnie udzielają porad i pomocy w polubownym rozwiązywaniu sporów ponadgranicznych. Pasażerowie mogą zgłaszać do ECK w Polsce swoje skargi na przewoźników z innych krajów UE, Norwegii i Islandii. Więcej informacji wraz z kontaktem do ECK znajduje się tutaj.



Urząd Lotnictwa Cywilnego w Polsce (ULC) rozpatruje skargi pasażerów na naruszenie praw w przypadku znacznie opóźnionego / odwołanego rejsu, odmowy przyjęcia na pokład wbrew woli pasażera lub przeniesienia do niższej klasy. Skargę można skierować do Komisji Ochrony Praw Pasażerów po otrzymania od przewoźnika niesatysfakcjonującej odpowiedzi na złożoną reklamację. W sytuacji stwierdzenia naruszenia praw pasażera, ULC może wydać decyzję administracyjną. Więcej informacji wraz z formularzem skargi znajduje się tutaj.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz