poniedziałek, 21 marca 2016

Linia Przyjazna Pasażerom 2015

Pierwszy tytuł "Linii Przyjaznej Pasażerom" w 2015 roku otrzymał przewoźnik, który prawa pasażerów lotniczych stara się egzekwować przede wszystkim w swoim dziale obsługi klienta. To postępowanie znajduje praktyczne potwierdzenie w dobrowolnym stosowaniu polubownych form rozwiązywania spraw z pasażerami (bez konieczności zwracania się przez nich do urzędu nadzoru czy sądu, włączając pośrednictwo prawnika). Jako stowarzyszenie monitorujące usługi lotnicze i zarazem pierwszy w Polsce podmiot koncyliacyjno -mediacyjny w podróżach lotniczych, zwróciliśmy się w trakcie 2015 roku z pisemnymi wnioskami pasażerów o polubowne załatwienie spraw do różnych linii lotniczych. Na podstawie obserwacji i doświadczeń mogliśmy wskazać przewoźnika, który dba o zadowolenie swoich klientów i najskuteczniej prowadzi dialog z pasażerami, gdy zwracają się oni z reklamacją dotyczącą jakości usług. W dowód uznania przyznaliśmy tytuł "Linii Przyjaznej Pasażerom 2015".

1 komentarz:

  1. No i to rozumiem. Takie informacje powinno się podawać. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń