wtorek, 1 grudnia 2015

Jak miło, że się udaje pomóc

Poniżej zamieszczamy kilka listów od osób, które skorzystały z pomocy Przyjaznego Latania. Chwalimy się, bo po pierwsze jest czym, a po drugie chcemy pokazać, że nasza pomoc przynosi już wymierne efekty. Chcielibyśmy, aby coraz więcej pasażerek i pasażerów było zadowolonych. Jednak abyśmy mogli pomagać, stale potrzebujemy wsparcia. 
Pani Halina
Jeszcze raz bardzo dziękuję za pozytywne zakończenie mojej sprawy. Z pewnością będę zachęcać wszystkich znajomych i nie tylko do skorzystania z Państwa pomocy, bo na pewno warto zaufać tak kompetentnym osobom w Państwa stowarzyszeniu. Zawsze można liczyć na fachową pomoc oraz szybki kontakt telefoniczny. Z pewnością pracownikom w Państwa organizacji należą się duże pochwały za rzetelność w wykonywaniu swojej pracy oraz za uprzejmość i chęć pomocy wszystkim poszkodowanym w jak najszybszym rozwiązywaniu problemów. Jeszcze raz bardzo dziękuję. Pozdrawiam. 

Pani Izabela
Chciałam serdecznie podziękować wszystkim współpracownikom, strony przyjazne latanie za poprowadzenie i za interesowanie się moją sprawą. Leciałam z Anglii do Polski z niepełnosprawną wnuczką. Niestety zostałam potraktowana jak człowiek drugiej kategorii pomimo, że miałam odpowiedni papier potwierdzający, że mam otrzymać pomoc ze strony lotniska. Niestety pomocy nie otrzymałam, przy odprawie zostałam przetrzepana jakbym przemycała coś nielegalnego przez co nie zdążyłam na mój lot. Rodzina poinformowała lotnisko oraz firmę przewozową o tej sytuacji. Po powrocie do Polski napisałam zażalenie oraz o zwrot kosztów przejazdu. I tak odezwali się do mnie ze strony przyjazne latanie, gdzie miły pan pokierował mnie co mam dalej robić. Z każdą decyzją lub z nowym postępowaniem odzywano się do mnie i informowano mnie co ma dalej robić. I tak dzięki współpracy z nimi wywalczyłam zwrot za lot na który nie zdążyłam oraz zadośćuczynienie za potraktowanie mnie i mojej wnuczki. Więc jeszcze raz serdecznie dziękuję. Jeśli ktoś miał problem w jakiejś sytuacji z liniami lotniczymi lub lotniskami Polecam tę stronę na pewno Państwu pomoże!!! 

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Rawiczu
Serdecznie dziękuję za interwencję Stowarzyszenia Przyjazne Latanie w sprawie wypłaty odszkodowania za uszkodzoną walizkę Pasażerowi mieszkańcowi Rawicza. Dzięki Państwa działaniom sprawę udało się załatwić bez udziału sądu. Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Archiwum Postów